Social söndag.

(null)

Söndagen blev en riktigt social och mysig dag!
På förmiddagen kom föräldrarna förbi en sväng, så de behövde hjälp med någon tevedosa som mannen fixade.
På eftermiddagen hörde lillbonus av sig, och så fick vi en spontan kaffe- och pratstund i trädgården. Blev lite kasta-boll-bus med hennes Lucy också. Fint att sitta och snacka några timmar, i lugn och ro.

(null)

(null)

AK, another mother to Fridas brothers, kom förbi en snabbis. 
Ljuvligt att sitta under sedumtaket ute, som skyddar mot den gassande solen. Inte ens jag vill sitta i värmen sådana här dagar, det blir för tufft. 

(null)

Hälsade på min gudson Isak och hans föräldrar. Isak tog studenten när vi var iväg på bröllopsresa så det fick bli lite försenat grattis, gofika och trevliga timmar. 
Så himla mysigt!

(null)

(null)

Fått så många bilder som ligger som miniatyrer på kartor, som jag sedan får gå igenom och välja ut vilka vi vill ha redigerade och därmed bättre upplösning på. 
En av bilderna jag vill ha redigerade är denna, på mig och min älskade unge.
Svårt att välja men det måste en, hur många bilder som helst går ju inte att hantera liksom. 
Någon bild ska till tackkort, någon till förstoring och många bilder ska beställas och sättas in i fotoalbum! Längesedan jag gjorde det. 

Det är ju rätt trist när en bara har bilderna i telefonen eller datorn. Även om det är mysigt att bläddra igenom så minns en ju bättre när de är utskrivna och det står något litet om dem. Vill verkligen ha bröllopsalbum som ska ligga framme, så att en lätt kan gå tillbaka och kolla. 

Tog en promenad runt en av sjöarna i morse. Trots att det var rätt tidigt så var det redan då otroligt varmt ute. Dock härligt att svettas och få lite rörelse medan sommar i p1 gick i lurarna.
Somnade till här under sedumtaket, efter att ha varit iväg på litet ärende. Åt lite grekisk yoghurt och müsli och blev galet trött..!
Mannen har sovit tio timmar i natt, så härligt. Hoppas jag får en sådan återhämtning också. Sovit fem timmar men det är ju för lite efter många nätters knas. Tur en är ledig!

Fick just en bildkarta till, att gå igenom!
Också tur en är ledig så att tiden finns att  göra det i lugn och ro!

Kram ❤️ Johanna 


Kommentera här: