Va i känslan.

(null)

En efterlängtad promenad efter jobb, lite snabba ärenden på stan och matinköp.
Bara hem för att packa upp, pussa på mannen och sedan gå ut i bästa bokhultet.
Så otroligt skönt att bara gå, ta ur lurarna och lyssna. Känna lagomvädret mot ansiktet, lugnet som fyller bröstet. Andas.
Och se, vad som låg på en äng! Finaste kossorna!

(null)

Så jäkla grönt och vackert efter att det regnat en hel del. 
Längtade ut i eftermiddag. 
Blir alltid lite låg i omställningen när min unge åkt hem. Det har alltid varit så, och är det fortfarande. Som att kroppen och knoppen behöver tid för att ställa om. Så får det vara. Bara att vara i känslan, tills den ersätts av någon annan.

(null)

(null)

Kollat första avsnittet av Stranger things ihop, mannen och jag. Jag har sett lite drygt första säsongen tidigare men tänker att vi nu ska kolla ihop.  Och jag vill äntligen se alla säsonger!

Hamnade sedan i nya programmet med Tareq Taylor och Tony Irving. Ett väldigt fint program om, i mina ögon, finaste landet England och idag området Lancashire. 

En kopp te.
Lite solregnväder och soffhäng. Väldigt skönt.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: