Kan nog bli bra.

(null)

Så trött och tämligen osugen på träning igår, men tänkte att jodå, det ska jag ändå göra. Väl där var det rätt skönt att gå igenom kroppen.
Hade ont i går, och längtade efter massage - fast lite mildare än den jag fick blåmärken av. Ska be om lite mer stillsam massage nästa vecka. 
Träningen var ändå bra, värmde upp musklerna så att min massagegrej kanske gjorde mer nytta i soffan sen!

(null)

Sovit gott inatt. 
Kände det som att jag skulle bli sjuk igår kväll men idag är jag okej. Trött men okej. 
En del av livet som snurrar i huvudet.
Både fina och mer fula saker. En oro som jag lätt får, och som sedan lägger sig. Vill hellre veta än att sväva i ovisshet. 

(null)

Ikväll kommer mina föräldrar till oss. På lite pizza och vigselfilmskoll. Blir bra det. Fint att ta fram det där, de glada minnena som gör en varm i hjärtat.
Vissa dagar behövs de mer än andra, så är det ju.

Tänker på resan vi gjorde. Varje dag poppar det upp något, var vi gick och gjorde, vilken känsla som var tydligast. Det var det mest fantastiska jag sett, och jag är lite förvånad över mig sjölv. Att jag verkligen älskade det, och inte längtade hem för ens en sekund. Tvärtom. Det var en slags vila i det vi gjorde och hade planerat att se, och att ibland planlöst bara gå och insupa livet.

(null)

En ny dag.
Med god sömn. 
Det kan nog bli bra!

Kram❤️ Joey

Kommentera här: