Fin helg till ända.

(null)

Trött och sliten efter överraskningsfest för vännen Göran igår. Ett fyrtiotal personer samlades för att fira hans blivande 60-årsdag med fest. Riktigt härlig tillställning!

(null)

Vackert väder med bubbel vid ån, småsnack med mest nya men också några gamla bekantskaper. 
God mat, dryck, tal, sång och dans…härligt!

(null)

Brorsor med hyfsat lika klädstil!

(null)

Trevliga ungdomar som var med på festen (Görans dotter Matilda bland annat) och som har gått på samma skola som min dotter. Kul att vara på fest ihop och även dansa ihop. 
En lyx att få vara på samma fest över generationer.

(null)
 
Görans son Max och dottern Matilda, som med vilma anordnade festen. Ett otroligt jobb och så fint fixat. 

(null)

Patrik och Vilma.

(null)

Körde kostym och bröllopsskor som fest-outfit. Älskar kostymer, känner mig alltid fin i det. Skulle kunna tänka mig att ha fler färger än de jag redan har, det är ett lätt plagg att ha på sig med bara ett linne eller blus, polotröja. Kul att ha bröllopsskorna igen, de är så fina. Bytte dock om till dansen så kroppen inte skulle döden dö.

(null)

Låg länge i sängen i morse, men somnade inte förrän 05. Tog en lunch på askelyckan med Göran och några av gästerna, satt ute i skön sommar och småpratade.

Suttit ett bra tag på balkongen och läst.
Läst ut Moriartys senaste, gillar hennes böcker. Ikväll blir det Johanna Mo’s Darrgräset som ska påbörjas.

Tog mig faktiskt till gymmet i eftermiddag, trodde inte att jag skulle palla faktiskt men jodå, då gick det ändå rätt fint. Inte världens pass men dock!

Nu är det soffan som gäller.
Ett avsnitt av Outlander och nu ett Stranger things. Gott så. 

En fin helg är till ända.

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: