Får också sommarfeeling.

(null)

Fredagsmys i trädgården med kollektivet, med våfflor, räkor och tillbehör. Och vin, samma som vi drack på bröllopet som vi beställt. 
Faktiskt lika gott som jag tyckte då. Tänkte att det kanske skulle smaka annorlunda då inte allt annat som bröllop, fest och alla vänner var närvarande men det var friskt och gott - precis som då.

Så skönt med en sommardag igen, med promenad och ett par timmar på balkongen direkt efter jobbb.
Jag behöver inte särskilt mycket men shit vad skönt med sol, bok och en kaffe!! Den vilan är den bästa för mig och min kropp, så avslappnande och bra.

(null)

Stenbitsrom och löjrom, créme fraiche och rödlök är ju fasen löjligt gott. 

(null)

En hel del humlor och bin i lavendeln.
De får nog också sommarfeeling en sådan här dag.

(null)

Vinrankan verkar ta sig, den som såg helt död ut i våras. Det finns livskraft.

(null)

En bra dag från start.
En stark dag, liksom avslappnad i själen och i hjärnan som gått lite på högvarv. 
Och imorgon, då hoppas jag få sova ut ordentligt. Ser fram emot det!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: