Ett väldigt bra liv!

(null)

Lite hit- och ditväder i helgen men några stunder på balkongen har det blivit. Behagligt ibland, lite svalt av blåst och moln ibland. Ändå väldigt mycket hellre så här än tokvärmen som är i stora delar av Europa nu.

(null)

Maken hämtade hem sin nyfixade moppe igår. En likadan som den han fick som 15-åring. Så klart hög nostalgifaktor i detta blå underverk, som även idag körts en liten runda.

(null)

Haft en mycket fin helg, med hemmakväll, träning, god mat. Bio och mat ute på krogen. Mys och häng med min älskade unge. Barnkalas för finaste bonusbarnbarnen. 
Idag har jag tränat, varit på lite ärenden med Frida-Hedvig, käkat Moshidon i Linnéparken medan batteribyte skulle göras på ungens telefon. Gott liv, helt enkelt.

Och bion…tja, jag somnade en liten stund mitt i…kan bero på att vi tog sena bion och jag alltid dippar runt tio om inget KUL händer. Eller beror det på att filmen var sådär, jag vet inte riktigt men superbra var den nog inte!

Söndag kväll, och vi har fixat tackkort på bästa miljövis (digitalt) och även några i tryck. Ska någon dag sätta mig och beställa bilder för att sätta in i album också. Både av bröllopet och av resan. Fint att ha, att verkligen bläddra i. Minnas. 

Alltså, jag lever ett väldigt bra liv!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: