Som en vill.

(null)

Suttit i frisörstolen, blivit klippt, masserad i hårbotten och ompysslad. Pratat med bästa frissan en kan ha. Så mycket värme i dessa besök. Så skönt med ansat hår. Liksom mycket viktigare när håret är kort, för att känna mig som mig själv. Gillar mitt ljusa jag, att jag kör blekt sedan ett par år. Det är också jag. Det är en bra grej det där, att känna sig nöjd med att en är som en vill.

(null)

Full rulle idag. Från halvfart till 110 knyck. Igen. Men skönt ändå. Gillar full rulle, om det får leda till bra saker. Det är så mycket som måste ändras, på djupet, på riktigt, för att det ska hålla. Må det hända något på just det, på djupet. På riktigt. 

(null)

Nu blir det stekta ägg och en macka. En kopp te, och filt över benen.
Och en ny serie, Meningen med livet.
Så lagom så efter blötpromenad och matinköp, och kort träning.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: