Sånt jäkla tryck!

(null)

Åkte från Malmö efter frukost, långkram och andrakaffe. Fina vägar, hög musik och skönt flyt…då är det riktigt härligt att köra bil. 
Helt kär i låten Hit the Road med Throttle. Sånt jäkla tryck och sväng! 

(null)

Gick direkt till kalas hos Patriks brorsson Jakob, när jag kom hem. Tårt- och bullkalas och prat ett par timmar. Trevligt att ses lite.
Var rastlös efter bilkörning så gick till gymmet efter kalas. Fick vara där alldeles själv under hela passet, riktigt lyxigt. Lyssnade på Wahlgren & Wistam-podden, skrattade för mig själv medan jag tränade. 

(null)

Lövbiffgryta och potatisgratäng blev det till middag så nu sitter jag mätt och belåten i fåtöljen med värmedyna på axlarna och filt över benen. Inte fel alls.

(null)

Skickade en snap med filter till mannen, och frågade om han tyckte att jag skulle gadda mig. Det tyckte han INTE. 

Nu blir det film, Narvik.
En redig söndagkväll. 
Helt enkelt.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: