Glada, lösa och snygga.

(null)

Ibland när en är ledig kan en ju tycka att kroppen skulle förstå att den får sova, men inte då. Ofta behöver jag några dagar på mig för att komma in i ledighetsläge på något sätt, och då kan jag sova. 
Pigg som en mört 06:15, men låg kvar till 7 ändå. Försökte slumra lite men tröttnade och gick upp. Ganska skönt att ha tiden, utan stress, och kunna läsa tidningen och dricka kaffet utan tanken på jobb. 
Idag bar det istället av till Malmö efter frulle, för ett dygn hos dotra mi.

(null)

Gick en långpromenad till Västra hamnen och Ribersborg, då mitt önskemål var att se havet.
Otroligt härlig och fin runda, med fina bostadsområden, glada, lösa hundar och snygga båtar i hamnen.

(null)

(null)

Havet ändå. Sverige möter Danmark. Och världen.

(null)

Haft en otroligt skön dag, med samtal om bland annat tiden, om innebörden av att flytta fram något på en tidslinje och dess olika uppfattning. Intressanta diskussioner där papper och penna med förklaringsmodeller åkte fram.
Suttit i soffan, lyssnat på massa bra musik på vinyl, diggat och småsjungit. 
En synnerligen bra dag, där mina depåer blivit påfyllda.
Kommer att somna gott på soffan,

(null)

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: