Snart min!

(null)

En liten punsch fick det bli för att fira.
Dels dagen, och dels att vi hämtade ut min vigselring efter jobbet. Så fin är den! Känner mig glad och nöjd att den jag tittat på hela tiden nu fanns och snart är min, på riktigt!

(null)
Bra grej, att hjärtbarnsfonden kör en kampanj om att skänka 14 kronor idag. Det kan de flesta bidra med, tänk vad mycket det kan bli!

(null)

Fick min drömfärg på bil i morse, en gul Audi A1 sportback. En sådan modell har jag och älskar den verkligen! Så jäkla rolig bil att köra och passar mig på alla sätt. I år är det dags att byta in den för att hitta en lite nyare, och drömfärgen är gul. Svårhittad tydligen, men ack så fin! Som det piggaste solsken! Nu pryder denna lilla bil mitt fönster på jobbet.

(null)

Känner mig frusen och trött.
Hoppas på god natt och vändning av vad nu detta är. Värmedynan ligger på magen och jag ligger i sängen- bästa medicinen!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: