Poddtips och slarvig utredning.

(null)

En bra jobbdag, med ett tempo som tillät tankar mellan momenten. Väldigt skönt att hinna andas. Ta en extra kopp kaffe. Prata i telefon i lugn och ro, och hinna säga hej till kollegor och ändå få massa gjort. Tack för det!

(null)

Gick till gymmet, och tränade. Ett så jobbigt pass idag, som det är ibland. Oftast är jag sugen på träning, taggad för jobbigt pass men inte idag. Tur att Skäringer & Nessvold är roliga och höll mig sällskap. 
Väntar just nu på nya avsnitt av både Sekter och Fallen jag aldrig glömmer. Behöver fler bra poddtips då det blir många avsnitt per vecka.
Lyssnar på morgonen, när jag sminkar mig, och sedan efter jobbet när jag tränar eller går ut och går. Ibland bränner jag två avsnitt då.
Så ja, ge mig tips tack!

(null)

Blodpudding och bacon, bönor och lingon till middag. Samtal om dagen. 
Fåtölj och filt och sista avsnittet av Den osannolika mördaren. En ganska tragisk berättelse om den s.k. Skandiamannen som misstänktes vara Palmes mördare. Han spelas väldigt bra av Robert Gustafsson och utmålas som en rätt förskräcklig typ, på alla sätt. En intressant teori som känns trovärdig ändå.
En undrar ju varför det aldrig utreddes bättre, varför spår bara släpptes. Känns som en slarvig utredning och kanske korrupt. Vem vet?

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: