Hej vad det går!

(null)

Snart är det dags, för det där blommande, skira och vackra. Som jag varje år längtar till, då när moder jord är i sitt vackraste jag.
Lite sol och kaffe på balkongen.
Ett glas rödtjut på trädäcket. Grill. Blommor och gröna växter. 
Snart nog. 

(null)

Fyra av oss fem ligger sjuka efter helgen, så kan det gå. Feber och ont i kroppen och knoppen, rosslig sedan igår. Okul, men så tänker jag positivt att det säkert är stärkande för mitt immunförsvar. Men kul? Nä. Inte ett dugg.
Tagit en kaffe och macka på sängen, Nyhetsmorgon på teven. 
Dags att vädra ut lite och ta en dusch ändå.
Försöka sitta uppe så att lungsen får ventileras. En lunginflammation vill jag inte ha, vilket ju är en risk så fort jag blir sjuk. 
Men icke! Motståndsandning och mer inhalationer får det bli, för att motionera lite.
Ska uppmana föräldrarna till samma slags motion så de inte blir sjukare!

(null)

Då så.
En dusch.
Hej vad det går!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: