Fint med tid ihop.

(null)

Landade hos min brorsa i eftermiddag, med Patrik, mamma och pappa. En bilfärd i regn, och som lättmjölk över världen men ändå skön körning med skön bil.
Fint att vara här, sitta i Johans soffa och njuta av kaffe och ett glas vin, snacka och lyssna på musik medan mannen pillar med stereon.

(null)

Min kära lilla pappa och jag.

(null)

Vi bor på Motell L, i Hammarby sjöstad. Fräscht och fint och lite kitschigt, med sköna sängar och bra frukost. Bott här en gång tidigare, och funnit det väldigt prisvärt och ändå nära.

(null)

Gick till favoritkrogen ikväll, Made in Sweden, som serverar så otroligt god husman. Dessa köttbullar med potatismos är hädiskt gott verkligen! Är dock så mätt så jag befarar att jag får sitta upp i natt. Att ligga på mage är i alla fall helt uteslutet!

(null)

Hoppas på en god natt, så vi kan ta vara på dagen imorgon på bästa sätt!
Det är fint att vara här med mamma och pappa, att få tid ihop. 

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: