Naket och nära.

(null)

Ett sådant där älvdansväder i morse.
Så vackert, lite mystiskt och stilla.
Sov gott inatt efter trevlig aw med vännerna Åsa och Louise, och så ett träningspass på det. Åt god hamburgare på Galai, och njöt av det, av goda samtal och stämningen.

(null)

Fortsatt lever liksom blommorna men bladen är halvdöda. De får liksom hålla ut lite till ändå. I sensommaren. 
Tids nog blir det Ljung men inte än.
Tids nog blir det höst, men inte än.
Snart dags för en vecka i sol och ännu mer värme, det blir bra.

(null)

Lyssnat på min älskade unges låtar på Spotify idag. Ibland behöver jag känna henne lite närmre mig, och sång och musik är bra på det där. Ser fram emot att få höra henne live snart, med eget material, bara hon själv och ett piano. Naket och nära, tror jag. 
Och modigt.
Det där lilla, och det nakna är väldigt modigt. Som att visa sin själ en stund. 
En fin stund att få dela.

(null)

Suttit på möte i eftermiddag, blev nu så trött i huvudet så jag gick hem direkt. Satte mig på balkongen. Ska läsa en stund.
Samla ihop mig och känna efter lite hur jag ska göra ikväll. Om jag ska göra det jag tänkt eller inte.

Men först, bok i solen.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: