Mer eller mindre bra.

(null)

Blev ingen träning efter jobb. Orkade inte idag. Tung i andningen, som att det inte fylls på ända ner och inte töms rätt liksom. Sjukt irriterande. Tycker att det får räcka nu, och bli bra på riktigt. Mitt tålamod med det är sådär, erkänner jag. Det är sjukt tråkigt när kroppen inte är på hugget, när den begränsar. 
Ändå är det ju så mycket bättre nu än för några år sedan. Då var det alltid mer eller mindre dåligt. Nu är det ändå mer eller mindre bra. Många fall framåt!

Gick till Coop, sedan hem och fixade köttfärs med spenat, purjolök och kryddor till tortillabröd i stekpanna. Tänkte att väntar jag så orkar jag inte göra något käk. 
Satte mig på balkongen och inmundigade skapelsen medan maken satt bredvid. Han får vänta tills Vinklubben anlänt och grannen Peter fixat pizzorna i kollektivets splirrans nya pizzaugn!

(null)

Var på kör igår. En ny kör för mig. Ingen kyrkoanknytning. En kör som sjunger barbershop. En kul grej, verkar vara trevliga människor. Kände mig för. På min dotters, lillbonus och yngste bonussons gamla skola…fint! 
Ska fundera någon vecka, känna efter men tror jag vet vart jag landar. Gillar mina fria kvällar, och får lite låsning i sinnet av att ha annat än jobb som tar regelbunden tid liksom.  

(null)

Gillar den här bilden.
Sommarbild tagen för några veckor sedan, i vår trädgård. På trätrappan, som är en väldigt bra plats där. 
Och jag såg pigg och glad ut!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: