Ibland behöver en bara vänta in.

(null)

Sovit två nätter á tio timmar styck. Kroppen behöver tydligen sömn. Vila. För återhämtning.
Inte stigit upp än, men har fått mig en kaffe på sängen även idag av min käre make. 

Fortfarande en lätt huvudvärk som trycker och liksom klämmer, men det värsta har varit trötta lungs. Som det blir ibland. 
Bara att acceptera, att få gå ner i det varv kroppen orkar, inhalera och motståndsblåsa, tills det vänder igen. Gick till lilla Coop igår, fram och tillbaka, vilket kändes som en runda rakt upp på ett berg typ. Ansträngande och jobbigt, således, men också bra med syre. Lite rörelse i sakta mak.

(null)

Skulle träffat dessa stjärnor igår, men fick fin bild från dem där de satt och njöt i sommarkvällen. Fab five heter vi, men igår var de inga mindre än Fab four - inte illa det heller! 

Skickade en bild tillbaka till dem.

(null)

Lite oroliga blev de visst…haha!
Joey-Gollum!

(null)

Ännu en dag hemma, för att ställa om och pigga på mig. Strax dags för en grötbulle och andrakaffe på sängen. Smp. Och småningom, en dusch.

Ställt in en tänkt Stockholmsresa i helgen. Skulle kört upp imorgon, kräftskiva hos brorsan på lördag och hem söndag. Men nej, det kräver en pigg, energifylld kvinna så det får bli en annan gång. De får det säkert magiskt kul!

Jag ska bli pigg nu, och det blir jag.
Ibland behöver en bara vänta in, och inte pressa på. 

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: