Gör en lite gladare.

(null)

När en känner sig lite klen gör bilder en lite gladare. Mitt livs resa, när vi var tre veckor i Kalifornien…
Tre veckor som insöps varje sekund.
Vi har konstaterat att vi reser bra ihop, maken och jag. Samma rytm, med aktiva förmiddagar, lite chill på eftermiddagen för att sedan orka med några timmar igen. Vi löser problem som uppstår, vi äter där vi hamnar liksom och är ofta nöjda med det lilla. 
Dessutom packar vi fort ihop för att kunna resa vidare. Allt flyter på smidigt vilket ju underlättar.
Som jag njöt av att få se den delen av världen! 

(null)

Tänk att ha flugit över Gran canyon! För mig en flickdröm att ens sitta i en helikopter, och att göra det där var stort. 

(null)

Knasbilder när min utomordentligt duktiga fotograf skulle ta på oss båda. Avhuggna ansikten och knäppa vinklar, men kul var det.

(null)

Vackra vyer, sköna stunder och fina resdagar. 

(null)

I Mariposa fanns de verkligt stora redwoodträden…! Nästan overkligt stora, så höga som 75 meter.

(null)

Ljuvligt verkligen, och bra att ha sådana här dagar och även andra. Fint att plocka fram lite då och då.

Hoppas på underverk i natt, så att huvudvärken och seglungan försvinner. Och fisfebern. Har ingen lust med detta alls.

Skulle hellre ta en helikoptertur!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: