Somna med sväng i sinnet.

(null)

En alldeles perfekt avslutning på helgen då Bo Kaspers kom till stan.
Trots illförkyld Bo Sundström var svänget och känsla fantastisk. Koreografin, ljussättningen och musiken ger, som vanligt, en riktigt skön känsla i kroppen. 

(null)

Samma sättning och konsert körde de i november, men så jäkla gött att se dem igen.

(null)

(null)

(null)

En intensiv helg, med resa fram och tillbaka till Halmstad och till Malmö. Haft lugna kvällar. Promenerat och tränat, sjungit en hel del, läst. Stannade kvar i sängen efter skön natt, och läste ut svärdet och spiran. En otroligt spännande och välskriven medeltida berättelse. Nu får jag läsa annat emellan innan jag läser den tredje i serien.
Fastnat för Elisabeth Nemert. Gillar hennes sätt att skriva, och ser fram emot de böcker jag har kvar att läsa av henne.

(null)

Tränat på gymmet efter promenad med vännen Mats idag. Väldigt skönt och välgörande. Fortfarande känns kroppen vänligt sinnad till livet och träning efter behandling. Jag känner av den men oj, oj…det är en himmelsvid skillnad.

Jag kommer somna med sväng i sinnet.

Kram och godnatt
❤️
/Johanna

Kommentera här: