Hoppas inte på underverk men förbättring.

(null)

Tagit ledigt ännu en fredag, för att vårda mig själv. Min kropp som jag bråkat en del med de senaste drygt tjugo åren, och som blivit värre med stigande ålder. 
Vackert väder att köra i.
Som vanligt för tidig, som ledde till vacker promenad längs hamnen. 

(null)

Tycker ju att min kropp verkar svara på behandlingen. Efter träning får jag inte ont. Kramperna i ffa höger vad har nästan försvunnit. Känner av smärtorna runt bäckenet men är betydligt mindre stel, och behöver inte direkt efter träning eller promenad lägga mig på spikmatta.
Så kanske finns det hopp!
Har en bokad tid även nästa fredag. 
Hoppas inte på underverk men på en förbättring i alla fall.

(null)

(null)

(null)

Efter jobbet igår var jag med vännen Lotta på oas. En lugn och fin stund med god bärbowl, och prat.

(null)

Min älskade unge jobbade ju här, innan hon for till Malmö. Kändes alltid varmt och välkomnande även då!

(null)

Så snyggt och läskande ju!

(null)

Skönt med musik i bilen och solsken. Sjunger som en tok och planerar samtidigt bröllop i huvudet…det rör sig mycket just nu. Tidsschema och inköp, skojigheter och vem gör vad - typ.

Nu är det dags för ny behandling!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: