En sådan lördagslycka!

(null)

Kvart i sex en lördag.
Sedan en lång tid tillbaka vaknar jag alltid tidigt även på helgen, men kanske vid 7, halv 8. Det är som en alltid hört, att när en blir äldre vaknar en tidigare oavsett när sömnen infallit.  Kvart i sex var dock onödigt tidigt, särskilt då jag vaknade av ett ryck i tron att jag försovit mig till jobbet.
Det blev DN, smp och tidigt kaffe innan mannen vaknade.

(null)

En ruggdag fast ändå behagligt.
Blev fika på stan med mor och far, en tur på marknaden på stadens torg och så en stunds soffläge. 
Vi ska kombinerat 75-årskalas och guldbröllopsfir ikväll, så gäller att vila lite innan för att orka med.
Blir nog röd kostym tror jag. 

(null)

Om ett dygn åker vi till Alicante, dottern och jag. Känns oförskämt härligt.
Strax är hon här med tåget, så ska ikläda mig skinnpaj och dr martens samt paraply för att möta henne. En sådan lördagslycka!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: