För att en vill och behöver.

(null)

En ljuskrans med batterislinga, kan nästan inte bli bättre ju!  Tycker den är så fin, så enkel och gör dörren rättvisa.

(null)

De timers (en timer, flera tajmrar…?) och den app mannen installerat till dessa är så himla bra! Var på gymmet efter jobbet och kom där på att jag ju ville ha det upplyst när jag kom hem…och så vips klickade jag på appens funktion att tända alla lampor. Hur piffigt som helst. 
Ok
(null)
Under mitt svettopass lyssnade jag på senaste avsnittet av sektpodden. Om tillfrisknandet efter att ha levt i sektliknande relation eller i annat sammanhang. Det pratas om lovebombing, normaliseringsprocessen och om när något verkar vara för bra för att vara sant. Oftast är det just så. Ett varningstecken att ta på allvar. 

(null)

Det blev lövbiffsgryta och blomkålsris med philadelphiaost och parmesan till middag, och faktiskt ett glas rödtjut. Satt i lugn och ro, så skönt. 

Ett avsnitt av The Crown och snart lite hockeygala. Här under filten och med adventsljusstakarnas sken runtomkring oss.
Det har genast blivit lite mysigare här hemma. 
Novent. En bra grej att börja tidigare för att en vill. Och behöver. 

Kram❤️ Johanna 

Kommentera här: