Ska kännas.

(null)

Vilken lördag det blev!
Ett barndop för världens sötaste lilla unge, som tittade ihärdigt när jag sjöng. Barndopet som blev till bröllop chockade gästerna en smula - härligt att få vara med om.
En högtidlig och avslappnad tillställning samtidigt, så fint!

(null)

Upplevelsen igår kväll var fantastiskt.  Två ikoner som Ola Salo och Peter Jöback med fantastisk ensemble, i annorlunda och ursnygg scenografi och koreografi levererade storligen. Riktigt mäktigt, och ursnyggt.
Blev som lite religiös, så där som en kan bli när något med musik berör. Det en själv så gärna vill förmedla när en sjunger, då vill en att det ska kännas något. 
Det gjorde det igår.

(null)

(null)

Slapp morgon idag innan ensamt och svettigt pass på gymmet…perfekt söndagsuppstart!
Blev en andrakaffe med mor och far minsann, som var ute på promenad. De där spontana stunderna är ju härliga, och värda att ta vara på.

(null)

Snott bilden från Seline, som är och hälsar på min älskade unge Frida-Hedvig i Malmö. Så härlig bild tycker jag. Glad för deras skull, att de får en helg ihop som så intensivt hängde hela gymnasietiden. Fina människor, de där!
Helt enkelt värda en öl i Köpenhamn!

(null)

Alltid älskat kostymer. Fick bli min svarta igår, den är så mjuk och go i tyget. Köpt på hm för säkert tio-tolv år sedan, men funkar lika bra nu! Bra plagg det där, som går att variera rätt friskt till lite nedklätt till superuppklätt - beroende av övriga attribut. Har lite förkärlek för kostym, helt enkelt. Såg en i rosa kostym igår, verkligen så fint! Kanske får nöja mig med de jag har en stund.

Ha en fin söndag!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: