Människors själar blir vackrare.

(null)

Jisses vilken dag, så skön!
Lördag, lite häng i sängen och inte direkt studs upp. Andrakaffe redan vid frullen, läsning och stilla morgon.

(null)

Första tillfället på Askelyckans uteservering för säsongen, fantastiskt skönt.
En sådan ynnest att få sitta där, och njuta av sällskap och kaffe, titta på folk som flanerade förbi. Småprat under promenaden bort mot marknaden, i den svenska bästa årstiden. Tack Moder Jord!

(null)

Livet gör sig bra när solen strålar.
Allt blir liksom vackrare.
Tror även att människors själar blir vackrare av ljuset, av hoppet. 
Njuter i lä på vårt trädäck, äntligen!

(null)

Det gula gör sig än bättre i solljus. 
Tacksamhet är det jag känner. Idag som så ofta. Att jag lever här, att jag får bo där jag bor och ha det som jag har det. 
Suger in det, och tänker samtidigt att inget kan tas för givet. 
Men att njuta när tid är, det gör bra saker med en.

(null)

Hoppas ni njuter er dag, av sol och av människor ni älskar.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: