Kroppen sa något annat.

(null)

Det är verkligen något visst med solen, både ute och inne.
När den flödar in och lyser upp så ger det en sådan särskild, skön känsla tycker jag. Allt blir liksom lite, lite bättre. Lite, lite finare.

(null)

(null)

(null)

Gick hem efter lunch igår, på grund av magsväng. Kände fortfarande av det i morse och tänkte först att jo, men det funkar nog, upp och hoppa. Men sedan kände jag att nej, jag ska lyssna in kroppen som sa något helt annat. Så stannade kvar där i sängvärmen till förmiddagen. Känns betydligt bättre, som en dov, molande känsla mot gårdagens knivskarpa. Sååå skönt!

Ägnat mig åt vila, åt att läsa och åt promenad och småjogging i Bokhultet. Det känns roligt att gå lite, jogga lite. Skönt att svettas ordentligt och att få studsa lite liksom.
Stannade till vid vattnet, tog in fågelkvittret och lugnet. Så otroligt vackert just nu. 

Tagit det lugnt med käk idag, och bara en kopp kaffe. Får minska ner det sådana här dagar. Ikväll blir det potatis, stekt torsk med äggsås…så längesen och så gott! Hoppas magen ropar hej och är vänlig från nu.
Ämnar arbeta imorgon, efter vilan.

(null)

Lyssnar på min skapade bröllopslista på Spotify med allt från Boney M, ABBA till Icona Pop och Mika och allt däremellan. Allt utom hårdrock och dansband, ska tilläggas.
En skön lista med sväng som nog ska få upp de flesta på dansgolvet.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: