Imorgon är en annan dag.

(null)

Sov som en stock inatt, vaknade ganska pigg. Framåt morgonen, efter Andrakaffet fick jag magkatarr från helvetet - något jag inte minns när jag senast hade. Ändå skönt att en hinner glömma den vidriga smärtan emellan!
Efter lunch fick jag mer ont, och kände att jag var tvungen att få ligga ner med värmedyna på magen. Så jag gick hem, gjorde precis så och somnade en timma, men låg kvar i tre h till. Släppte så pass att vi kunde gå iväg på den planerade AW:n med svåger och svägis. 

(null)

(null)

Min utsikt i eftermiddag.

(null)

Tänkte lite att det antingen går åt h-e eller också så släpper smärtan, av umgänge, mat och ett glas rödtjut.
Ligger nu i sängen med värmedyna och har i alla fall inte mer ont än tidigare idag. Och dessutom gladare efter lite häng.
En kan ju försöka analysera varför jag fick detta just nu, efter massor av tid sedan sist. Blir nog inte mer klok på det, utan tänker stå ut, andas ut det och se fram emot en bättre dag imorgon!

I morgon eftermiddag blir det en runda i Bokhultet igen, för inre och yttre träning typ. Kändes bra sedan smålöpningen igår, så tänker nog något sådant igen. Kraftpromenad och småspringande i kombination med styrkepass. 

Imorgon är en annan dag!

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: