Bara att tugga i sig!

(null)

Det kom lite kärlek med posten, i ett rött kuvert. En snöflinga full med kraft och hopp.
Den pryder granen, påminner om goda vänner!

Fick otroligt glädjande besked av en vän idag, som kämpat mot en ovälkommen främling i sin kropp men som idag fick veta att det finns inget kvar! Helt underbart! Tårarna rann och jag skrattade om vartannat. Tack Moder Jord!
Ibland är du ju för skön!

(null)

Fick ullmattorna idag, känns gosiga att gå på  och ger lite mjuk känsla till rummet. Gillar att de inte är så långa så att golvet syns mer.

(null)

Varit hos bästa frissan idag, klippt mig och blonderat. Kör färg var tredje gång för att håret och hårbotten ska må väl. Så nöjd att vara tokblond igen.

(null)

Har inte tränat på några dagar. 
Det har varit lite oprioriterat när jag varit i Malmö och sedan haft en del för mig som gjort kvällarna sena. Känner dock i kroppen att den behöver passen, och styrkan. Får nog bli ett pass imorgon, efter jobbet. 
Tänker att jag på semestern ska ta med träningskläder, försöka upprätthålla vanorna. Kroppen behöver regelbundenheten, det känns. Många saker med min lekamen som behöver rutiner. Musklerna, höften, ryggen och lungsen. Avviker det för mycket eller för länge strejkar den. Bara att tugga i sig!

Nu värmedyna och sömn, efter golfbollstryck.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: