Upp och hoppa vettja!

(null)

När jag kom hem stod det fina gåvor utanför dörren, hemligt liksom utan avsändare. Tråkigt att jag missade! Särskilt som det visade sig var bonussonen som varit förbi efter jobb! Så gulligt!

(null)

Mor och far lyckades hitta utslagna vitsippor, det är något visst med det. Fick alltid det av farmor, så länge hon fanns, och sedan har min kära mor plockat. Så vackra tycker jag. Fria att plocka, anspråkslösa och alldeles ljuvliga!

(null)

Fick ändå vacker bukett, fastän de redan firat mig. Lyxdag! Kan tro jag fyller jämt!

(null)

Mycket godsaker, och fina presenter, god mat ikväll. Och ett glas öl minsann!

(null)

Gick dock till gymmet efter jobbet.
Frustrerande att inte kunna köra benböj och annat där jag liksom måste ta i med knäna, då gör det genast ont. Gå, småspringa går bra dock. Ska ge det några veckor, se om det går över annars blir det en liten bild av mitt lilla knä.

Tacksam för att jag kan dansa, så det blev dans i min ensamhet i köket innan mannen kom hem. Ett härligt sätt att röra på sig, idag till Lalehs fantastiska nya platta bland annat. Leopard, sätt på den och försök låta bli att röra dig. Eller nej, förresten! Upp och hoppa vettja!!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: