Ogrusigt och osmuligt.

(null)

Denna snö är förtrollande vacker där den ligger! Balkongen ser ut som en saga, tycker jag. 
Efter jobb blev det en långpromenad med vännen Helena. Fint att gå och snacka ändå, och motion blir det ju med all snö som en får plumsa igenom, gå över och samtidigt försöka hålla sig upprätt. 

(null)

Var så trött igår efter jobbet, men så gick jag till världens bästa frissa. Miljön är så lugn, inbjudande och skön och min frisör är väldigt mysig. Kände mig pigg när jag gick därifrån, som genom ett trollslag.

(null)

Idag har det städats. Mannen har sina uppgifter och jag mina, hur effektivt som helst. Och så den där känslan, så skönt att få rent och väldoftande inför helgen. Ogrusigt och osmuligt för mina barfotafötter - det är grejer det!

(null)

(null)

Kan rekommendera en film vi sett ikväll: The dig. Låter ju inte så upphetsande, men det var en väldigt fin film på Englands landsbygd. Om utgrävningar, relationer, krigshot med fantastiskt foto. Och med värme. Dessutom byggd på en sann historia. 

Kram och god fredag!
Johanna❤️

Kommentera här: