Som jag längtat!

(null)

En skön lördag.
Lite sovmorgon, lite fix i köket med västerbottenpaj och köttfärspaj, dukning och pynt. Styrkepass och långpromenad. 

(null)

Och så blev det kräftkalas med dem som var hemma i krokarna, av familjen. 
Så mycket mat, så det känns just nu som att jag har en bäbis i magen (det har jag inte, en fullständig omöjlighet) av paj och riscrisptårta, kräftor och kex. 

(null)

Goa kräldjur men jäkligt hårda klor som var omöjliga att bryta sig in i. Stjärtarna var dock goda, och spadet!

(null)

Flisan.

(null)

Dennis, Leia och Lukas.

(null)

Kräftuppläggning av mannen.

(null)

Kära mor och far.

(null)

Fick vackra rosor, älskar gula blommor! 

(null)

Nu blir det ett avsnitt Peaky Blinders som avslutning på kvällen, medan maten sjunker ner. 

Imorgon blir det en lugn dag, 
Och imorgon kväll, eller natt, kommer min älskade unge hem för några dagar. Som jag längtat!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: