Stretch för hjärnan.

(null)

Fick en alldeles ljuvlig höstkrans på vår dörr. Vild & vacker! Så härligt att komma hem till det efter lång arbetsdag och ett träningspass.
Tack vännen som kom med den❤️

(null)

Stretch efter träning, så skönt och viktigt för min stela och onda kropp. Vet inte om det direkt hjälper men det känns bra att dra lite i musklerna.
Berättade väl om att jag hoppades få vara med i en studie om att få b12-injektioner för fibromyalgin? Men inte heller denna gång platsade jag då proverna var lite i underkant. Då var det inte meningen tänker jag, men nog hade det varit lite spännande att få se vad som hände. Om smärtorna skulle minska. 
Nåja. Jag fortsätter träna, promenera, gosa med golfbollen och få akupunktur och massage när det är som värst. Det går ju det också!

(null)

Tog en liten andningspaus här efter träning. 
Det är lite som stretch för hjärnan. 

❤️
Kram Joey

Kommentera här: