Sprakeri och musik.

(null)

Lönnlöv i starka färger fick bli lite fredagspiff. Plockade på promenaden efter jobbet efter en bra dag. Ingen ilska idag, full rulle men ändå fått jobba på. Inga nya beslut som toppstyrt hur mitt arbete ska skötas utan har fått vara ifred, i ro och fått göra det jag ska. Det är såååå skönt!

(null)

Det är häftigt med de vackra färgerna ute. Som en explosion i sprakeri...det ordet. Sprakeri. Det är rätt bra!

(null)

(null)

Äntligen hann jag till Smokepit1 för lunchintag. Fredag och fint väder och matintag med vännerna Conny och Niklas. Så gott och så fint att få se dem in action liksom. Som ett perfekt team, som verkligen är värda allt gott i livet. Har ni möjlighet så ta en tur till grusplanen bakom Fort Knox och ät en långkoks-snabbserverad lunch och njut!

(null)

Mannen har rensat lådhurtsar, suttit och moraliskt stöttat och sagt "släng" till det mesta han hållit upp samtidigt som jag lyssnat och tittat på en fantastisk konsert. Lisa Nilsson och Nisse Landgren med storband musicerade på Berwaldhallen...fantastisk glädje och känsla! Satan i gatan vad jag längtar efter live-musik!!! Låt oss få uppleva det snart, vi behöver det. Våra själar, hjärnor, hela vårt system måste ha pulsen, rytmen, orden, känsla som bara musiken kan ge. 

Helen Sjöholm har förresten släppt ny musik idag - den ska jag grotta ner mig i i morgon. 

Kram och god fredag!
❤️
Joey

Kommentera här: