Serietips och längt.

(null)

Nu blommar de för fullt, prydnadsaplarna som står likt paraplyn i vår lilla trädgård. Det är verkligen en vacker årstid även om maj tycks ha förstått det som att november är på gång. Men kanske kommer det lite värme åter i veckan nu. Vore fint. Längtar efter den. Att få sitta på balkongen, eller på trappan i trädgården med en kaffe. 

(null)

Varit ute och gått en sväng. Hälften av min vanliga promenad men ändå. Känner mig bättre. Inget målande idag, bara läsning och serietitt. Mannen och jag började kolla Godless i veckan och vi slukade de tre sista avsnitten idag. Riktigt bra serie! 
Så där karg, långsam. Coola karaktärer. Vackra vidder. 

(null)

Tittar på The Eddy också, fast bara jag.
Började kolla igår. En musikdramaserie om en jazzklubb på deken. Jäkligt bra musik är det i den!

Nu ska jag hålla mig hemma en dag till och hoppas att det är lugnt nu, att inget mer tillstöter. Det är onekligen superdumt att både kollegan och jag åkte på nåt skit exakt samtidigt! Nu vill vi ha varaktig bättring.
Punkt.

Kram till er!
❤️
Johanna

Kommentera här: