Så glad!


(null)

Som ni kanske hört förr så sover jag som ett barn här. 97% sömnkvalitet vilket typ aldrig händer annars. Här i tystnaden, och av vetskapen att inte behöver göra så mycket så blir sömnen fantastisk! 

Tog en liten tur till Virserums centralkonditori, sambon och jag, för att inhandla lite bakverk i väntan på våra vänner Kattis och Anders. En lunch, en skogspromenad, vin, kaffe och mer mat. Sköna samtal, tillbakablickar och framåttänk, om nörderi och bokstavsdiagnoser och allt där emellan.

(null)

Att hälsa på byns kor ingår i promenadpaketet, dock är de skygga och vill inte bli klappade på.

(null)

Så tacksam för fina vänner.
Som funnits i mitt liv så länge, som vet min historia, som valt att vara där och fortsätta dela mitt liv och som släpper in mig i sina. En ynnest med goda vänner, sannerligen.
Fick en riktig Johanna-ring i ännu en femtioårsuppvaktning...så glad!

(null)

Nu blir det lite film.
Soffhäng. Matsmältning:-)

Go kväll!

❤️
Kram Johanna

Kommentera här: