Lycklig i varenda cell.

(null)

Det blev en sån där riktigt bra fredag.
Jobb till lunch, städning med hög musik av Bruce Springsteen som lirar folkmusik, Janis Joplin och så Lundell. Städningen gick som en dans med detta ackompanjemang!

(null)

Tog så en kraftpromenad med Karin Smirnoff som sommarprat. Kunde lyssnat en timma till, väldigt behagligt och som en bok att lyssna på. 
Ett styrkepass hemma.
Och så dryga timmen vid pianot då jag kände att rösten helt plötsligt spann loss, började leva upp. Hitta hem. En sån energiboost!

Räkor och vitt vin tillsammans med min sambo, min älskade unge och hennes man och så avslutades dagen med galet bra musikalfilm.
Musiken är grymt bra, suger tag och lämnar ingen oberörd. Storyn är fantastisk och bygger på en sann sådan. Se den om ni inte gjort det. Jag tror jag somnar lycklig i varenda cell i kväll!


❤️
Kram
Joey

Kommentera här: