Nya favoriten.

(null)

Ibland är morgonkaffet så där extra gott.
Som i morse, klockan 06:15 när jag läste tidningen och kände mig ganska utvilad.
Fick bli en stor kopp Arvid Nordqvists Amiga, som helt klart är min nya favorit. Mjukt, fylligt och doftar ljuvligt.

(null)

Kom på att det ju är Kulturnatten på lördag! Sicken trevlig lampa i huvudet (ni vet som i gamla serietidningar när någon kom på en idé och en glödlampa syntes i pratbubblan) det blev när insikten kom till mig.
Det är fint att det då finns musik, poesi, konst att gratis njuta av i varje skrymsle utav staden. Och det är fint att alla åldrar är ute och njuter av utbudet. Missa inte det vettja! 

(null)

Var så skönt att få sätta sig på salongen och få hårbottenmassage och håret klippt, go musik och mysigt samtal. Blir så väl omhändertagen och mottagen där, och är alltid nöjd. 

(null)
Och så kom jag hem till detta!!
Mor min hade kommit med bullar, levererade till huset....vilken lyx! 
Har nu provsmakat en innan mannen kommer med stekt ris och kyckling från Hot Wok and pizza....fint ska det va!

Kram o go kväll!
❤️

Kommentera här: