Som halm typ.

(null)

Galet skönt att landa här.
Trött som bövelen efter helgen och jobbet. Hade behövt semester idag efter tjugoårsfestligheterna tror jag.

Att landa lite är bra. Krypa upp i fåtöljen, läsa lite. Blunda lite.
Vi satt här igår, dottern, hennes pojkvän och jag, och snackade efter kalas och go dag. Vi var helt överens att rummet är ett ännu bättre rum med ännu en fåtölj så att de står mer som i en grupp. Ingen teknik finns. Bara ett rum att vara i eller gå igenom. 
Så bra så.

(null)

Funderar på mitt vinterblonda hår. Om jag ska lägga i blekta slingor ändå fastän jag inte färgat det på tio år. Har inte varit i solen på länge så mitt hår har inte solblekts. 
Det är verkligen inget problem, men jag tycker att det är lite trist. Som halm typ. Halm är ju fint förvisso men som hårfärg....? Tja. Tveksamt. Ändå är jag osugen på kemikalier av det slaget när jag så fint vant mig av vid det. Från platinavitt till alla himlens färger till naturell look. Vad tänker ni?
 
(null)
Och så dessa ljuvliga blommor....!
Fick buketten av min fina mamma i helgen.
Älskar ju tulpaner! 

Just nu var liggdelen i soffan outsägligt skön efter varma mackor och en mörk chokladbit.
Husdrömmar och vila, det blir bra det!

Go kväll!
❤️
/Joey

Kommentera här: