Finfin kombo.

(null)

Gick hem tidigare.
Satte mig på balkongen en stund med kaffe och bok. Bytte balkong till trädgård och fick sällskap av söta Cava, liksom husets kollektivhund. Galet varmt i lä, helt fantastiskt!

Tänker att det blir fina dagar ändå.
Idag ringde en kollega från avdelningen. "Gillar du glass"? "Såklart". "Gillar du dajmstrut " "ja, men vad...?" "Då kommer jag ner med en sån". Du fyller ju snart år". 
Hur gullig! Så fint gjort, och god dessert efter lunchen. Tack!!

(null)

Det kommer vara hemlig aktivitet imorgon till söndag med min käre man. Rävemåla 63 eller så (för er som inte vet så är mannen väldigt bra på överraskningar och varje gång säger vi att det bät av till rävemåla). Återkommer i ärendet! Tacksam för allt bus och mys, kul att ändå fira lite trots knäppa tider.

Söndag har vi planerat spelkväll och rödtjut med älskade ungen och hennes  kärlek blir hur bra som helst!

(null)

Idag har jag fått min bil tvättad in- och utvändigt och den har fått nya sommarskor. Så fin när den är riktigt ren, min lilla röda drottning.

(null)

Om ni vill bjussa någon på en öl eller ett glas vin, mat eller både och...kolla in Kafé deluxe smarta grej. Stödköp nu, och så har personen (eller du själv) rätt att nyttja detta inom 1 år. Hjälper dem, och gläder någon. 
Finfin kombo.

Var rädda om er. 
Var ute och rör er, njut av sol och värme.
Om ni ska ses, gör även det ute med avstånd.

Snart blir det AW i trädgården här med kollektivet. Bra helgstart!

Kramar ❤️ Johanna

Kommentera här: