Tomt ikväll.

(null)

Söndag, långmorgon....långfrukost....
Vaknade av mannen som pussade mig hej då då han och tre vänner ska göra ännu en äventyrsresa med destination Egypten, Jordanien och Israel. 

(null)

Efter frukost gick jag till gymmet.
Filosofiska rummet om att kliva av ekorrhjulet...mycket bra och intressant program. 

Kändes så konstigt...ingen Anders på crosstrainern där han brukade vara på helgmorgnarna. Livets sköra tråd kommer att påminna mig ofta. Med rätta. 
Alldeles ensam i gymmet idag, hela passet. Passade bra. Mycket tankar som for omkring. 
Podd-lyssning och tankar. Tacksam att träningen kändes bra! Så otroligt skönt...!

Läst mycket efter träning, dusch, tvätt- och plockfix. Kurat under filt, lyssnat på Rigmor Gustafsson i högtalarna.

(null)

Jag och lillbonus åkte till min mor och far för våffelmys och pratstund. Så mysigt och gott.
Tänker på att det nog inte är självklart, men mina föräldrar har verkligen tagit till sig alla barn i mitt liv. Så klart sitt eget barnbarn, som liksom är speciell, men också alla bonusar. Det är fint, och jag uppskattar verkligen deras självklara förhållningssätt i det. 

(null)

Älskade mamma!! Så fint dukat, så pyssligt och fint. 

(null)

Ikväll blir det tomt att krypa i säng.
Ingen man bredvid, ingen hudkontakt.
Brukar hålla ett finger, en hand, en fot mot varann...bara för att få lite närhet när det blir för varmt att ligga helt nära.
Får klara mig utan det ett tag, helt enkelt.
Tror att han kommer att ha en magisk resa!

Kram och go kväll!
Johanna ❤️

Kommentera här: