Allt har sin tid.

(null)

Igår kväll var det paketöppning i lugn och ro.
Så mysiga, genomtänkta presenter från människor som verkar känna henne väl.
Så tacksam och glad student!

(null)

Bordsdekorationen får nu bo i brorsans kök tills de inte vill vara med mer.

(null)

En fin bild på mig och bonussönernas ömma moder, tagen av dotterns far.

(null)

Dante och jag.

(null)

Fria Frida o morbror Johan.

(null)

Idag bar det av hemåt.
Efter frulle packade jag bilen, körde till ungen och packade in hennes grejer, även alla böcker och skivor så att det blir mindre att flytta nästa gång. 
Otroligt mycket trafik denna dag men det har ändå flutit på.
Innan luften gick ur stack jag direkt och handlade så att allt finns inför helgens fest.
Tältet är uppe, fixat av min pärla och en vän...såå tacksamt!!!

I Stavsjö blev det lunch, i "studentrummet" som de fixat med blommor och flaggor, så mysigt.

(null)

Min kära mor och far kom med spannar med vackra blommor som de plockat vid vägrenar idag....såå snällt! Blir fin bordsdekoration när dukarna ligger på. En liten öl i sommarkvällen fick det bli.

Just nu gick luften ur lite.
Blir filmen Adam och Eva nu, en kopp the och fåtöljhäng. Lite sovmorgon behöver jag imorgon men klockan tio har jag dejt med min ömma moder för att fixa iordning i tält och utekök innan skolavslutningsdags för yngsta bonusdottern.

Allt har sin tid.
Även filmtajm!

Kram Johanna❤️

Kommentera här: