Det är fasen kärlek!

(null)

En glimt av våren!
Ljuset flödade in på jobbet, och nästan stack i ögonen när en gick ut....såååå gott.
Väl medveten om att vintern säkert kommer tillbaka men dessa dagar ska tas in.
Njutas av. 
Trädgården ser ut att längta efter mänskligt sällskap.

(null)

Iordningfixad innan hämtning av älskad unge, för att nästan direkt gå på middag hos goda vänner. Alltid så gott och fint, så mysigt.
Ibland är vissa hem så omedelbart välkomnande och detta är ett sånt!
Smakfullt, ombonat och mysigt.

(null)

Rårakor....makalöst gott!

(null)

Lax och god pasta....också himmelskt gott!

(null)

Min sambo och Kattis. Som för övrigt också var min kursare på ssk-utbildningen på högskolan som vi examinerades ifrån för tjugo år sen i januari. Och som sen dess varit min kollega i många år. En ynnest!

(null)

Jag, Anders och Elias.

(null)

Vaknat för en stund sen.
Ska snart insupa kaffe. Ta en promenad.
Ladda för kvällen då min dotter Frida-Hedvig och kompisen Jona ska DJ på klubb...och jag och ett par goda vänner ska dit och stuffa:-)!
Faktiskt inbjuden av dottern, som liksom vill att jag kommer dit och njuter av dans och musik. Det är fasen kärlek!

Kram o fin lördag❤️
Johanna 

Kommentera här: