Firar ledighet.

(null)

Min älskade unge gillar koppar, inköpta på second hand gärna. Just denna gillar jag verkligen, så tog mig friheten att dricka kaffe ur den idag. Liksom för att fira lite ledighet, ett bra träningspass och att julmaten är näthandlad och hämtad.
Sex lediga dagar...känns oerhört skönt efter tuffa veckor.

(null)

Hallen fick idag matta nr 2.
Nöjd över känslan och den värme färgen ger. Tänk vad det gör mycket, mysiga mattor.

(null)
 
En skön kväll, med mig själv som enda sällskap. Satte mig vid pianot ett par timmar, så väldigt skönt. Undrar om min röst helt kommer tillbaka...tror inte det faktiskt utan får vänja mig vid det här nya. Det är tungt, att inte kunna lita på att stämbanden är på min sida när tonerna vill ut. Får liksom hitta en annan teknik. Men det verkar vara som det är, får ändå vara nöjd att det går som det gör.

Tittat på ett avsnitt på SVT play: Countrymusikens historia. Riktigt kul program! Gäller att uppdatera sig inför vårens resa till södern i USA ju.

❤️

Kommentera här: