Om än bara för en dag.

(null)

Varje dag, för varje framsteg hoppas jag att nu....nu är det hållbart!
Tre gånger, tre pass har jag kört kondition nu och det känns bra. Ingen feber, inte muskelvärk. Lite i taget...idag 10 minuters uppvärmning på crosstrainern så 2 min längre kondition än i fredags. Låt det fortsätta så...!

(null)

Naturen har sannerligen exploderat.
Känner mig lite påverkad av den men ändå inte som jag gjort tidigare tycker jag.
Så otroligt vackert, alla dessa färger gör mig så lycklig! Som en färgpalett av alla nyanser...!
Åh farmor Maja, du skulle varit här. 
Om än bara för en dag.
Suttit i vår trädgård, se blommorna, grönskan. 
Hört fåglarna.
Tagit en kaffe, pratat om hur vi har det på var sin sida. 
Tänk att få andas in dig en gång till.
Gnugga din näsa mot min.
Pussa din mjuka kind.

(null)

Så tacksam för åren vi fick, att jag fick 33 år med henne. Sån ynnest!

(null)

Tittat färdigt på serien Hemma igen.
Gråtit en skvätt.
Tyckt om den trots alla intriger, men starka karaktärer, miljöer, snygga bilar och kläder. 
Som att försvinna in i en bok, med extra allt.

Kram till er.
❤️

Kommentarer:

1 Iza:

skriven

Fint inlägg, fin text 🌸

Svar: Tack🙏🏼!
Johanna Roth

Kommentera här: