Just idag är jag stark!

(null)

Märkligt att det liksom blivit som sommar.
Vinden ljummen, solen varm. 
Satte mig i solstolen i trädgården en stund efter jobbet och somnade. 
Så skönt...bara sätta sig, låta solen värma och sömnen komma.
En stund på balkongen med bok var också fint.

(null)

För varje dag slår de ut mer, de lilarosa tulpanerna. De har säkert ett namn men jag vet inte vilket.  
Är urdålig på blomnamn, sorter, men jag är bra på att njuta av dem! 

(null)

(null)

Varit så sjukt trött hela veckan.
Som något bakslag av den fina påsken och alla fina möten, eller påslag av pollen...eller en kombination kanske.
Av att luften gick ur när min älskelse åkte hem. Blir liksom alltid tungt och tomt tills jag vänjer mig igen. Den där ungen...hon är bra för mig. Så bra.

(null)

(null)

(null)

Tränade i måndags, började ju försöka bygga kondition igen...
Tänkt träna fler gånger denna veckan men det har inte gått. Tröttheten har liksom låst fast mig, och jag har lyssnat. Förstått att jag behövde det.

Så idag efter frisörbesök fick jag lust, och det var så jäkla skönt!
Hittade ett tabatapass på youtube som jag körde, åtta minuter bara men ganska intensivt innan vanliga maskinerna och vikterna.
Det kändes bra, jag fick svettas lite...och jag hoppas innerligt att det känns bra även imorgon. 

(null)

Just idag är jag stark!

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: