Allt annat än full lulle.

(null)
Två kvällar i rad har jag kört yogapasset som dottern skickade tips om. Det känns bra, känns som att det öppnar upp bröstkorgen och ger ro. Tänker att ju fler ggr jag kör det, desto mer flyt och desto bättre effekt. Blir liksom lite trögt när en måste kolla på en skärm lite då och då.

Rummet som vi gjort om efter äldsta bonusdotterns utflytt passar bra till rekreation som yoga och meditation. Hade till och med en yogamatta i garderoben:-)
(null)
Havredryck med ingefära, en smörklick och honung är bra hostmedicin, efter gammalt recept från min mors moster. Sov som en prinsessa i natt (eller snarkar prinsessor....?!) och tänker mig att det ska jag göra även i natt.
(null)
Blev lite chockad av det kalla vädret i eftermiddag! Oj, vad kallt, men snygg himmel mellan husen på väg hem från mataffären.
Får nog bli vantar och extra tröja nu ändå. Tänkte att jag var ständigt varm nuförtiden men så är alltså inte fallet. En liten tröst ändå.
(null)
Omflytt på min älskade dotters rum och lite fix inför kommande gäster i helgen. 
Vi får långväga gäster från La Rochelle i Frankrike, så här blir det full lulle!

Nu blir det allt annat än full lulle.
Fåtölj, lite tv och slapp en stund innan läggdags. 

Go kväll!
Kram Johanna ❤️

Kommentera här: