Lång och vacker. Och lång.

(null)
Att komma till jobbet och mötas av fladdrande ljus är fint. Givetvis batteriljus, men som fladdrar likt riktiga lågor. 
Lite mysstämning att komma in på rummet.
Mjukstart. 
Sen lite Bo Kaspers orkester på det...!
Det är en bra jobbstart!
(null)
Om ni inte har prövat, så gör det! Senap från apoteket är så himla god. Sötstark och grov, så fin på skinkmackan i jul!
(null)
Har skickat efter klänningar, och är kluven.
Tycker att båda är väldigt fina men vet ändå inte riktigt hur jag ska göra. Den randiga är fantastiskt skön i kvaliten, liksom stilren och mysig på samma gång.
Den blommiga har jag kollat in hela hösten...men den är verkligt lång. 
Lång och vacker. Och lång:-)
Behålla eller skicka tillbaka...? Det är frågan. Vad tycker ni?
(null)
Är lite slemmig igen. 
Lite hostig. Och har lite ont i halsen.
Bort, bort BORT!!!!
Jag tänker må bra nu, vara fortsatt frisk och pigg och liksom ohostig! Det är min plan ju!
Ska mota med honung och ingefära, ailos-inhalationer och pep...så det så.

I morgon bitti sticker jag till min bästaste unge och hjälper henne att packa ner sitt bohag för flytt till annat ställe. Tack och lov får vi hjälp från min brorsa också, och även från min gamla kompis son - som hjälper till att hämta säng. Såååå tacksam för denna hjälp! Känns som att det hade varit omöjligt annars.

Hoppas på ok väglag och väder.
På bra program i P1, och på bra sångröst som gör att resan kommer att gå lättare:)

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: