Velat va en tapet.

(null)
Då mannen inte kunde checka in sin present i november eftersom musikalen ställdes in, så blev det käk på Grilleriet och filmen A star is born. Väldigt gott och bra film, som tog mig. Den kändes, med bra musik och hjärta.
(null)
Så fint på stan med all belysning nu....!
(null)

(null)
Idag har mor och jag bakat pepparkakor, och vi har fikat och ätit, myst med våra män däremellan. En fin dag som jag uppskattar mycket!! En fin tradition, som vi hållit på med i alla tider. 
(null)
Älskar figur-pepparkakor som pryder fönstren. Alla rum har nu prytts med en eller två peppisar. 
(null)

(null)
Kolorna är inslagna ackompanjerade av hockey på tv. Det är inte riktigt lika kul att slå in dem som att koka dem...! Men nu så. Nu är de redo att ätas av alla som vill på julen!

Tog ett träningspass efter dagen, kändes bra och svettigt men aj....min kropp dog lite efteråt. Ont överallt. Ligger på spikmatta nu, och har intagit alvedon så hoppas att det bara är en förkylningsreaktion och att kroppen imorgon är som ny. Eller i alla fall o-ond.

Pratat med min älskade unge i telefon.
Dessa samtal, som jag älskar så. 
Längtar satan efter henne, och längtar till nästa fredag när jag får krama om.

På måndag hade jag velat vara en tapet, eller ha en osynlighetskappa på mig. Då ska nämligen hon med sin Krusbärskvartett spela på nobelfesten. Oj, vad jag hade velat höra och se, dansa så att själen skrattade...
De ska köra min absoluta favorit: Think med Aretha Franklin. Bara det!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: