Bagis o väldigt mycket jag.

(null)
Efter flyttpackning, bärande, städande, körande och ännu mer bärande, sängköp och mer körande så var det jäkligt gott med pizza igår kväll! Tack gode gud för brorsan och för vårt teamwork oss tre emellan igår. 
Nu är hon flyttad, min älskade unge.
Till Bagarmossen och tillsammans med brodern i en liten men väldigt söt lägenhet!
(null)
Jag och fullpackad hiss...
(null)
I centrum av bagis. Ett mysigt område med funkishus, mycket grönområden och lekplatser och fint centrum med det mest viktiga som Ica, Coop, restauranger...
(null)
Väl hemma efter snöblask- och regnresa så packade jag upp dotterns kläder i hennes klädkammare här - sånt som hon just nu inte vill ha och som jag kan låna...tjoho...!
Köttfärslimpa och god sås, en kall öl är intagen.

Njuter av nystädat och adventsfint hem.
Julmusik.

Har förresten haft bästa sånglektionerna i bilen igår och idag. Börjar hitta, mer och mer, även huvudklangen. Känns mycket bra, liksom som en välsignad känsla att få möjlighet att hitta tillbaka. Till det som är väldigt mycket jag!

Kram ❤️ och fin första advent!
Joey

Kommentera här: