Funnit sig tillrätta.

(null)
Promenaden ikväll var ljuvlig.
Lagom varmt, svalkande vind men ändå så att jag blev svettig. Vackert runt sjön. Även Pissed Elin är lite vacker där hon står.

Lyssnade på klimakteriepodden, ett avsnitt om att hitta "knipet". Väldigt bra och viktig påminnelse, både till kvinnor och också till män faktiskt. 
Hann med lite Elin Ruth också, på Spotify.
Vattnade blommorna och tomaterna när jag kom hem. Lite terapeutiskt. Rogivande. 
(null)
Dottern, mannen och jag åkte ut till äldsta bonusdottern och hennes sambo efter jobb. Hälsade på Tusse och lilla nyförvärvet Sune som matchade både min unges klänning och min mans hårfärg!

 Det visar sig att katterna har hittat varann, och att Tusse funnit sig tillrätta. Börjat spinna, och är förmodligen överlycklig över att få ligga i sången. Han fann mitt knä för en stund också, lille plutt....
(null)

(null)

(null)
Höstastrar går att köpa nu. 
Känns konstigt att det är augusti och att höstblommor finns mitt i varma sommaren.
Vackra färger och fina blommor är det ju.

I morgon tar jag ledigt.
Känner att fyra dagar varit nog dessa tre veckor efter sjukskrivning. Det har gått bra men det är ändå tröttande. 
Är glad över att vara tillbaka, glad över mitt jobb och mina fina kollegor. Och just nu tacksam att jag kan styra mina tider så att det är ok att ta ledigt när jag behöver det. 

En ledig fredag är otroligt härligt.
Sovmorgon, lugn frukost. Och imorgon en alldeles särskild dag!
Då kommer lilla hjärtat hem. Mitt lilla bonusbarnbarn Leia och hennes goa föräldrar.
Längtar!!

Kram och god natt❤️
Joey
(null)

Kommentera här: