Våren och känslor.

 
 
Efter härligt svettopass gick jag förbi Museiparken i all sin blomning...
så otroligt vackert!
Våren har verkligen exploderat under helgen, små skira gröna blad, blommor överallt...
Tjoho!
 
Varit på massage ikväll, välbehövligt för min stela lekamen. Fått lite övningar, och hoppas på lite bättring. Sitter nu med en kopp citron- och ingefärsvatten, med Tusse iknät framför Veterinärerna. 
 
Hade önskat att jag kunnat vara i Sthlm ikväll, där Frida och skolan kör konserten som skulle varit den 7 april. Då när allt stannade av, när attentatet skedde och allt backade. Hade så gärna vilja höra, tror att musiken är superladdad med känslor och energi efter vad som då hände. Det hade varit bra att få vara med, känna och vara tacksam. För livet. Se min vackra unge med goa vänner genomföra konserten.
Men en kan inte få allt.
 
Jag har fått möta fyra nya sjuksköterskestudenter på introduktion till oss idag, istället. Kanske inte lika fantastiskt som konsert men dock en bra dag.
 
God kväll!
kram Joey ❤️

Kommentera här: