En bra känsla.

 
 
Idag känner jag att helgen varit riktigt bra för mig. Att få tiden att bubbla in mig, vila, träna och vara lite social för att sedan grotta in mig igen.
I musiken.
I böckerna, dagboken. 
I lite blom-släng och nyinköp, lite filtar med höstfärg och städning med lätta handen.
 
Fina samtal med mina fantastiska föräldrar, om djup som levts med i alla år men som kanske inte lyfts. Som förklarar och gör förståeligt.
Jag är otroligt tacksam över hur jag haft det, och har det med föräldrar som alltid funnits där. Så självklara, med all kärlek genom mitt ibland röriga liv. Tacksam att vi nu kan sitta och reflektera över hur de funkar, och vad det kan bero på. 
 
Idag är en dag att vara glad åt.
Har tränat efter seg vecka, och det började vidrigt men blev bra. Efteråt kände jag må-bra-hormonerna igen...tack! 
 
Vet att mannen har haft en fin helg med sin vän, i värmen och solen. Och att han kommer hem till mig imorgon. Längtar efter denne gyllene, fräkniga och fina människa. 
 
En bra känsla.
 
Kramar ❤️ Joey

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

skriven

Städning med lätta handen lät härligt att läsa och dina ord om dina föräldrar gör mig rörd att läsa.
Hoppas avslutningen av sommaren/augusti är snäll mot dig.
Kram Bosse

Svar: :-). Tack detsamma!
Johanna

Kommentera här: